Výměna kompresoru klimatizace
Na voze Škoda Octavia II/III, Pasat B7, Golf V/VI ...
Na úvod je potřeba zdůraznit, že diagnostiku nefukčnosti a eventuelní následnou výměnu kompresoru klimatizace na voze typu Škoda Octavia II a III doporučujeme svěřit skutečně renovovanému nebo autorizovanému servisu, tento typ kompresoru je na správný a důkladný postup velmi citlivý a při sebemenším zanedbání se poškodí, zpravidla ne okamžitě, ale v krátkém časovém odstupu od montáže, dle četnosti provozu.
Není zdaleka tak odolný jako kompresor typu vozu Škoda Octavia I, který byl schopen vyměnit každý automechanik na vesnici s plničkou. Ostatně jako všechny kvůli úspoře ošizené díly na novějších vozech.
Při výměně vyžadujte podrobně rozepsanou fakturu včetně všech úkonů a vyměněných dílů. Ať už kompresor zakoupíte u nás, nebo jinde, neriskujete pak odmítnutí případné reklamace z důvodu nesprávného postupu montáže.
Ze skušeností víme, že nový zazátkovaný originální kompresor, pokuď je vyměněn podle správného postupu a je dodržena údržba(kontrola množství oleje a chladícího média alespoň jednou za 2 roky), zákazníci nereklamují. Proto zbytečně nešetřete na ceně výměny na úkor kvality. Pokuď se Vám stalo, že se měnil originální nový kompresor na Vašem voze opakovaně, jde s největší pravděpodobností o nesprávný postup výměny a doporučujeme změnit opravnu.
Námi dodávané kompresory jsou originál VW a měly by obsahovat celou dávku nového oleje(uvedeno na štítku), přesto doporučujeme překontrolovat správné množstí při výměně a mírně ho zvýšit.