Spokojený zákazník
Naší hlavní strategií je spokojenost zákazníka, to přináší jeho kladné hodnocení a doporučení naší firmy ve svém okolí. Jsme velice rádi, že se tak často děje. To považujeme za nejlepší reklamu.
Individuální péče
Motem naší firmy je individuální péče o každého zákazníka, zájem nejen za každou cenu prodat, ale také poradit, společně se zákazníkem v rámci možností identifikovat problém a vybrat správný typ dílu, což u klasického e-shopu, kde se nikdo na nic neptá, kde program navádí pouze k co nejrychlejší platbě, není vůbec možné a často se pak stává, že si zákazník objedná díl, který mu do jeho vozu nepasuje.
Při vytváření prezentace naší firmy na internetu jsme zvažovali klasický, avšak neosobní eshop a nebo klasické firemní stránky, nakonec jsme se rozhodli pro Vás vytvořit stránky, které budou spojovat výhody e-shopu a klasické internetové prezentace.
Důraz na kvalitu
Také máme na mysli kvalitu a ne kvantitu, což znamená nenakupovat díly za co nejnižší ceny, logicky pak také kvality, jen abychom byli co nejlevnější a prodávali co nejvíc kusů. Takže například turbodmychadla nabízíme skutečně kompletně repasovaná. To znamená, že se v každém mění vše a z původního zůstává pouze obal. Naše firma totiž ze starého turba nic nepoužije, takže logicky nesnižuje náklady na repasování použitím některých starých, avšak ještě krátkodobě použitelných dílů a tím i cenu na úkor kvality. Naše skutečná záruka pak může být dvouletá jako u nových produktů a průběh a přístup k eventuelní reklamaci diametrálně odlišný od většiny konkurence.